Tags: anime tilfælde, xiaomi redmi 9, case redmi y3, rustning tilfælde, xiaomi redmi bemærk 9s, poco f2 pro flip, keysion redmi note 8 pro, dække meizu note9, rustning tilfælde, xiaomi redmi note 9, Tilfældet For RedMi K30 Ultra, avocado tilfælde, xiaomi redmi note 8 pro, cover til ære 9s.
Vis Billede
1. Vi leverer til Kerteminde-motionscenter.dks-adresse , så sørg for, at din adresse på Kerteminde-motionscenter.dk matcher din shipping adresse, før du betaler.
2. Importafgifter,skatter og afgifter er ikke inkluderet i varens pris eller shipping gebyrer.Disse afgifter er på købere ansvar.Skal du tjekke med dit lands skikke kontor for at afgøre, hvilken af disse yderligere omkostninger vil være, før du køber.
3.Da international levering er meget afhængig af den logistiske virksomhed og lokale afgifter, hvis du ikke får din pakke til en lang tid, bedes du venligst kontakte os straks for at få mere hjælp.
4. Vi sender normalt via China Post, luftpost, Holland Post , DHL og andre shipping metode .Vi ikke skib på lørdag eller søndag, samt den traditionelle Kinesiske helligdage.Betaling:
1. Kerteminde-motionscenter.dk acceptere Spærrede/Kredit-Kort/Penge Booker/Western Union.
2. Fuld betaling skal være modtaget senest 7 arbejdsdage.Og hvis du har problemer på at gøre betaling, bedes du kontakte os så hurtigt som muligt.Returret & Garanti
1. Alle vores produkter er dækket af et-års garanti.
2. Hvis du ikke er tilfreds med dit køb, vil vi være glade for at tilbyde ombytning eller tilbagebetaling indenfor 7 dage,men du bør byrde shipping gebyr for at sende tilbage.
3. For returnerede varer, de skal være i deres oprindelige betingelser for at være berettiget til en refusion eller ombytning.Køber er ansvarlig for den vende tilbage shipping cost.
4. Du bedes kontakte os før du returnerer de poster.Så vi kan give dig den rigtige adresse.Feedback:
1. Din tilfredshed er vores højeste prioritet.
2. Vi stræber efter at tjene en 5-stjernet rating fra hvert køb.Når du modtager dine varer, bedes du tage et øjeblik til at efterlade os en positiv feedback, hvis du er tilfreds med varen.Din feedback, og tilfredshed er virkelig vigtigt for os.
3.Hvis der var noget utilfredsstillende, bedes du kontakte os inden de forlader negativ feedback, og vi vil gøre vores bedste for at løse problemet og sikre din tilfredshed.Forlader negativ feedback er aldrig en god måde at håndtere problemet.Du er velkommen til at cantact os, hvis du har et problem.Håber, at vi kan etablere et venligt forretningsforbindelse.